The Party's Over

     I letu je došao kraaj. Jeste, i meni se plače. Sećate se kako smo na početku Osnovne škole, uvek kad se vratimo s rapusta pisali sastav na temu: Kako sam proveo letnji raspust? Nikad nisam voleo te sastave, većinom zato što skoro nikada nisam išao nigde. Kao skroz mali sam išao nekoliko puta na more, ali se toga nisam sećao. I, za vreme tih sastava sam morao da izmišljam. Jedne godine sam pred sam kraj letnjeg raspusta toliko pošizeo da su me roditelji 31. avgusta vodili u Beograd, u zoološki vrt samo da bih imao o čemu da pišem! No, da se vratim na temu. Ovaj unos će predstavljati nešto na tu foru, Kako sam proveo letnji raspust?


 
     Ne, naravno, prestanite da se pitate, nisam išao na more. Idem na more, ako mi se posreći, svake treće godine. A volim more... Volim i talase! I veoma lako crnim :3 Ove godine samo sam jednom izašao iz Petrovca. Išao sam na Beer Fest u Beogradu. Tamo sam spavao kod strica i strine u stanu, a sa mnom je pošao i moj ćale. Molio sam Boga da neko iz mog društva ide na Beer Fest, ali to se nije desilo. Bio sam prinuđen na to da idem s tatom. I, iznenađujuće, nije bilo toliko loše. Zapravo, bilo je odlično. Išao sam na 'koncerte' u sredu, četvrtak i subotu (1., 2. i 4. dan). Ona nesrećna situacija s nožem je bila u petak, dan na koji sam odlučio da je bolje da se samo šetamo gradom. Kakv instinkt! Beer Fest mi se svideo. Gledao sam Marky Ramones Blitzkrieg i ponovo su razbili! Zakasnio sam na Negativ, i bilo mi je krivo. Čuo sam samo poslednje 3 pesme. Riblja Čorba, je kao i uvek, bila smorna. -.- Simple Minds su mi bili odlični, iako sam znao samo jednu pesmu. Ali, moj highlight ovog BF-a bila je Zemlja Gruva. Obožavam ih, njihova muzika mi jako prija. I oduševili su me, mada šta se i može očekivati od benda s 12 članova na bini? Imao sam stvarno veliku želju da ih čujem uživo, i bilo mi je jako lepo. However, najveća žurka je bila za Juru Stublić i Film. Bilo je tu i starijih ljudi koji su se prisećali onih godina, ali i dečice koji su znali tekstove. I svi su đuskali, baš je bila lepa atmosfera. :) Posle tog odlaska u Beograd, kao i uvek, preporodio sam se. Užasno mi je bio potreban odlazak iz Petrovca makar na kratko.

     Sad počinje škola. Kupljene su sveske, našao sam stare knjige, sad sve to ponovo kreće. Nije meni problem da učim, problem mi pravi taj pritisak koji mi nabija škola sa sve tom decom iz odeljenja i profesorima. Sad sledi cela godina hemije, to mi najteže pada. A moram da prođem 5.00. Nabijam uspeh zbog filološkog fakulteta. Ovi prvi dani, zapravo, i nisu prošli toliko loše. Imali smo prvi čas psihologije, tome sam se radovao, i nadam se da će mi biti lako. Oduvek me je privlačila psihologija.

               Jeste li išli vi negde ovog leta? Kako je bilo?
               Ako ste išli na Beer Fest, da čujem vaše utiske?

4 comments:

Samra Hodzic (@samrich_) said...

hej s hemijom nema frke rado cu da ti pomognem pa makar i u ovom virtuelnom svijetu :)

Iva said...

Dobrodošao. :)

Elegantno ću preskočiti deo o bendu od koga mi nije dobro i generalno pohvaliti početak blogovanja, kao i činjenicu da si stigao negde.

Ja ove godine nisam izašla iz Beograda, uopšte. Prošle godine sam, čudo živo, išla u Petrovac!

pavle95 said...

Hvalaa, imam te u vidu :P

pavle95 said...

Hvala, Iva :)

Ukusi su različiti :P

Kako je bilo u Petrovcu? Kakvi su utisci? :)

Post a Comment

About Me

About

Creative Commons licenca
Ovo The Me , čiji je autor Pavle Lazarević je licencirano pod uslovima licence Creative Commons Autorstvo-Bez prerada 3.0 Unported License.
Zasnovano na delu na pajachu.blogspot.com.
Powered by Blogger.