Dobar dan!


     Zdravo, (ne)čitaoci moji!    

     Ovo je moj blog :) Puno sam razmišljao o otvaranju bloga, i isprva nisam želeo. Mislim, šta će ovom svetu još jedan blog mladog čoveka koji će kroz nekoliko godina još sazreti i verovatno promeniti svoja mišljenja? A, nisam ni znao o čemu bih pisao. I, onda pošto non stop kometarišem razne stvari s različitim ljudima, nekoliko njih mi je reklo da krenem da pišem blog. Naravno, većina njih je to rekla da ne bi morali da me slušaju, ali tad mi je sinulo, stvarno bih mogao da otvorim blog! Mislim, ja bih tako ispuštao svoje frustacije, a nikog ne bih mučio, odnosno, niko ne mora da me čita! Da zaključimo, ja otvaram blog, a vi kako hoćete... Možete, a ne morate da me čitate. Ako vam se ne dopada nemojte. Možda ću za neke od vas biti i pun gov*na, al' sve je to za ljude.






 
     Inače, ja imam 16 godina, i ja sam jedan od retkih svoje generacije koji nisu podlegli pod uticaj air max - ica, i turbo folk - tehno muzike. Naravno, ne nipodoštavam ničiji muzički ukus, samo iznosim svoje mišljenje. I pomenuo sam te patike jer su danas one postale sinonim za tzv. dizelaše i narodnjake. A, i nisu ništa posebno, jedino ako ste pešak noću imate veće šanse za preživljavanje, odnosno zaslepećete vozača blještavošću. Ne volim predstavljanja, i ne umem da se predstavim, ali ćete me upoznati kroz unose.



Čujemo se!

Pavle.



4 comments:

buskica said...

Pavle,

dobrodosao u svet blogovanja! Nadam se da ce ti se svideti sve ovo i da ces imati puno citalaca. Samo nastavi da pises ovako iskreno i zanimljivo.

Pozdrav!

ETFovac (@ETFovac) said...

Dobar prvi tekst. Samo lagano i ne moz' da zaseres.

Uvek imaj u vidu da nije bitno da li te cita 10 ili 100 ljudi ako uzivas i ako se luftiras dok pises =)

pavle95 said...

Hvala puno :)

pavle95 said...

Hvala :) I hoću :)

Post a Comment

About Me

About

Creative Commons licenca
Ovo The Me , čiji je autor Pavle Lazarević je licencirano pod uslovima licence Creative Commons Autorstvo-Bez prerada 3.0 Unported License.
Zasnovano na delu na pajachu.blogspot.com.
Powered by Blogger.