Novak Đoković igra za Srbiju?

Prvo, da vam se izvinim, jer znam da se velika većina vas neće slagati sa mnom.

Drugo, nemam ništa protiv čoveka, zapravo, on mi je jedan od omiljenih tenisera.

Novak Đoković igra za Srbiju. Stvarno ne volim i ne razumem tu rečenicu. Tenis je individualni sport, na semaforu je potpisano igračevo ime, i ponekad zastavica njegove zemlje. Znači ta zastavica je sve što igrač tada radi za svoju zemlju. Okej, druga stvar je Davis Cup, tu igrači igraju prvenstveno za svoje zemlje, čak su i na semaforu napisana imena zemalja, a ne individualno igrača.

Isto tako kao kad košarkaški klub Partizan igra u Evrposkoj ligi ne igra za Srbiju, već za svoj tim, tako i Novak Đoković na US Open-u ne igra za Srbiju - već prvenstveno za sebe. Ali je košarkaška prezentacija Srbije, kao i teniska reprezentacija - nešto potpuno drugo.

Ova Novakova pobeda, kao ni ostale, neće puno poboljšati ugled Srbije.
I dalje će Srbiju vezivati za ratove, kriminalce po Nemačkoj i taksiste lopove na aerodromu. Recite da ste iz Jugoslavije, bolje ćete proći (testirano). I umesto da čekate da Novak nešto uradi, uradite nešto sami za sebe. I umesto da se trudimo da se dopadnemo strancima, potrudimo se da se dopadnemo prvim komšijama. - Branko Mitić (http://www.etfovac.com/2011/08/novak-dokovic-predstavlja-srbiju-da-li-je-zaista-tako/ <-- pročitajte celo ovde :)

Po mom mišljenju, sem minimalnog poboljšanja ugleda zemlje, i Davis Cup-a, jedino što Novak može da uradi za Srbiju jeste da donira malo novca (što već jeste - bravo!) raznim ustanovama i u humanitarne svrhe.

Ponavljam, protiv čoveka nemam ništa protiv, on mi je jedan od omiljenih sportista.

[caption id="" align="alignnone" width="500" caption="Nole osvaja US Open! Photo by: Philip Hall/USTA"][/caption]

Za kraj bih samo želeo da čestitam Novaku na pobedi u finalu US Open-a, i još fantastičnijoj pobedi u polufinalu. Nastavi da pobeđuješ! Bravo, majstore!

P.S. Nikom ne želim da solim pamet, samo me je ta rečenica u svakakvom kontekstu toliko izludela da sam morao ovde da se izluftiram. :)

2 comments:

ETFovac (@ETFovac) said...

Sto mi poznat taj Branko Mitic :D

pavle95 said...

Je l’ da? :D Razmišljao sam o tome da vas linkujem obojicu, no zaboravio sam :) Da te stavim gore? (Njegov blog nisam našao :/) :)

Post a Comment

About Me

About

Creative Commons licenca
Ovo The Me , čiji je autor Pavle Lazarević je licencirano pod uslovima licence Creative Commons Autorstvo-Bez prerada 3.0 Unported License.
Zasnovano na delu na pajachu.blogspot.com.
Powered by Blogger.