Blog projekat - 365

Verovatno je većina vas čula za ovo. Ja nisam, tek sam skoro naleteo i dopao mi se koncept. Evo ukratko za one koji nisu čuli...

Projekat 365 se sastoji iz toga da na poseban blog vi postujete svakog dana - cele jedne godine. Znači, kreće se od januara, i završava u decembru. Vaši postovi ne moraju biti dugački, dovoljan je jedan pasus o dešavanjima tog dana, znači kao dnevnik i obavezno je da uz svaki post postavite i neku sliku koju ste uslikali tog dana, ma bilo šta to bilo.

Ideja mi se čini vrlo interesantna, ne znam ko je začetnik, ali mislim da ću probati da ispunim ovo iako mi izgleda kao mišn imposibl. Verovaću u sebe i počeću da radim to sad od januara.

Bilo bi odlično kad bismo imali time machine, ali i ovako možemo proizvesti isti efekat! Kroz godinu dana ćete moći da vidite šta ste kad radili. Takođe biste mogli da imate i užasno zanimljiv foto album... Mislim, zamislite! Imali biste dokumentovano mnogo stvari, što je dobro ako kao i ja ne možete da se setite šta ste preksinoć večerali :)

Mislim da ne bi trebalo da bude puno teško, ako propustite neki dan napišite i za taj prošli i sadašnji - samo imajte sliku za svaki dan. S obzirom na to da danas skoro svi imaju telefone s kamerama i to bi trebalo da bude piece of cake. Bilo bi još bolje da i editujete neke svoje slike, na neki način se bavite amaterskom fotografijom (to me je oduvek privlačilo), a i danas ima svakakvih prizora za uslikati.

Meni lično, ovo deluje prilično interesantno i upustiću se u ovaj projekat i nadam se da ću izdržati :) Poželite mi sreću :)

Šta vi mislite o ovom projektu?
Da li se neko od vas upuštao u ovako nešto? Jeste li izdržali?

3 comments:

Nada Đurović said...

Pa... Ja inače pišem skoro svakog dana, jedino bi mi bilo smor ovo s fotografijama, ako baš moraju da budu sveže uslčikane, inače mislim da je zamisao skroz OK, i podržavam te da to uradiš!

pavle95 said...

Pišeš svakog dana? Otkud ti inspiracija? Daj link bloga :)

Nada Đurović said...

http://www.nadadjurovic.com

Ne pišem uvek svakog dana, ali desilo se da pišem i dvaput dnevno, kako mi naleti.

Post a Comment

About Me

About

Creative Commons licenca
Ovo The Me , čiji je autor Pavle Lazarević je licencirano pod uslovima licence Creative Commons Autorstvo-Bez prerada 3.0 Unported License.
Zasnovano na delu na pajachu.blogspot.com.
Powered by Blogger.