In the meantime

Ćao, ljudi!

Čoveečee, koliko me dugo nije bilo?!

Ni Novu godinu vam nisam poželeo! E, pa, srećna Nova godina! Uživajte, preuzmite inicijativu i želje će vam se ostvariti!

Nego, projekat 365. Pisao sam o njemu, i počeo sam da se bavim njime, i evo, opet sam ga zapostavio i nisam pisao već pola meseca. Ne znam da li se to može nazvati odustajanjem. Nije da sam ja odustao, već je jednostavno prošlo puno vremena, ali meni još uvek nije namera da ne pišem. Možda i nastavim, a možda i ne... Nemam pojma, vreme će pokazati... Ali, baš bih voleo da to nastavim i izvedem ga uspešno do kraja.

Pročitao sam Knjigu Opsena Pola Ostera, i mnogo mi se dopala. Čitam sve njegove knjige, i ostalo mi je još nekoliko i jako mi se dopada. Od svih njegovih knjiga koje sam do sad pročitao, ovo mi se najviše sviđa. Nekako je najinteresantnija, sa nepredvidivim krajem i neverovatno je dobro napisana. Sutra ili prekosutra mi stiže knjiga, još jedna od Mjuriel Barberi, i planiram da nju pročitam, a onda, konačno, da punim plićima 'zaronim' u Anu Karenjinu.

Palo mi je još nešto na pamet. Znate kad idete ulicom, pa onako primetite nekog interesantnog. Mislim da bi bilo jako zabavno da možete da slikate tu interesantnu osobu, i onda na blogu, ili za sebe, opišete, pod navodnicima, njegov/njen celi život. Znači, čisto nagađanje. Mislim da bi bilo jako zanimljivo, a i razvijalo bi maštu. Samo, mislim da ne bi bilo legalno slikati sve redom, a i osećao bih se kao stalker. Možda da ih samo popamtim, pa onda u prvom pasusu opišem fizičke karakteristike, i krenem da opisujem život? Ili da jednostavno tražim slike ljudi po internetu, mada bi i to verovatno bilo kršenje autorskih prava... Ne znam, videću...

E, da, i rekao sam da ću pisati  čitalački dnevnik. Kupiću onu veliku i debelu ukoričenu svesku, i tu ću pisati o knjizi, datum kad sam pročitao knjigu i možda neke omiljene pasuse iz knjige. Tako ću ih jedino zadržati u glavi, ovako imam slabo pamćenje... Samo mi je krivo što nisam pisao to otpočetka, sad puno knjiga neću moći da pribeležim... Nema veze, bolje ikad nego nikad! Još samo svesku da kupim!

Evoo, evoo, završavam ovaj tekst pun klišea!

Ja sam odlično, kako ste vi? Šta ima?

Kako vam se čini ovaj 'stalky' projekat?

 

Love,

Ja :)

0 comments:

Post a Comment

About Me

About

Creative Commons licenca
Ovo The Me , čiji je autor Pavle Lazarević je licencirano pod uslovima licence Creative Commons Autorstvo-Bez prerada 3.0 Unported License.
Zasnovano na delu na pajachu.blogspot.com.
Powered by Blogger.