Draga Sister



Draga Sister,

Znači odlepi se od mene. I nađi neki način pomoću kojeg mogu da te oteram od sebe pošto više ne uspevam da te rasplačem. Ne želim više da moram da te polivam toplom vodom, i sedim na fotelji ispred vrata da ne bi ušla u moju sobu. Imaš dovoljno moje pažnje, ne moraš je još dozivati 'padanjem i lomljenjem nogu' dok skačeš s kreveta. Sve si bolja u glumljenju plakanja, i vežbaj, možda na kraju upišeš FDU. Znam da me voliš, i ne moraš me više stezati i ne puštati da bi mi to dokazala. Svoje izlive nežnosti, tako neobične za tebe, pretoči u neku umetnost. To znači da treba da prestaneš da budeš smor meni, kralju.


Volim i ja tebe :*
Your Brother

0 comments:

Post a Comment

About Me

About

Creative Commons licenca
Ovo The Me , čiji je autor Pavle Lazarević je licencirano pod uslovima licence Creative Commons Autorstvo-Bez prerada 3.0 Unported License.
Zasnovano na delu na pajachu.blogspot.com.
Powered by Blogger.