Could have had it all...

Baš pričamo ja i baba o mojoj budućnosti. Ja, naravno, počinjem da maštam o Njujorcima, Londonima i Los Anđelesima, i zanimanjima koje volim, a koja, kako baba kaže, nikad novca neće doneti, i baba me tu saseče u korenu. Neka fora 'nemoj da se nadaš, tamo su ljudi ovakvi, tamo onakvi, tamo treba veza, tamo treba para, nema realnih šansi da ti, dečko iz neke ruralne sredine, postigneš nešto tako kao život u Njujorku. A otkud znaš baba? 'Oćeš se iznenaditi razglednici iz Njujorka?


Jednostavno, to mi je bez veze. Žena sada, 63 godina, konstantno kuka kako joj je krivo što nikad nije otišla u Nemačku, a imala je toliko prilika! I sad je njoj krivo što nekad, dok je bila mlada i lepa, nije uradila nešto povodom svog života, a mene za sve nešto što bih želeo da uradim savetuje da odustanem. Pa čekaj, zbog čega da odustanem? Ti da sad možeš, ti bi svakako pokušavala da uradiš nešto. Ja neću dozvoliti da tako, kao ti ispropuštam prilike, pa da, docnije, u šezdesetima kukam nad svojim životom. Ambiciozan sam, i ne smatram to svojom manom. Neambiciozni ljudi, i ljudi koji se zadovoljavaju nekim sitnicama, i malim stvarima, kao i moja Bilja, neće uspeti, najčešće, u životu. Posle će se u šezdesetima gubiti u svojoj patetici i neispunjenim fantazijama.

Odlučio sam, kad završim fakultet, nadam se filološki, prevodiću knjige! Takođe bih voleo i da osnujem neku svoju izdavačku kuću, gde, naravno, neće biti Marijane Mateus. To bi mi bilo zanimljivo... Uživam u čitanju, a prevođenje knjiga, iako nimalo lak posao, mi se čini vrlo primamljivim. A ko zna, možda nekad i odem u Njujork!? Da završim, mislim da u životu treba imati ambicija, i ciljati visoko, a ne bojati se svega, jer je to jedini način da se nešto i ostvari!

0 comments:

Post a Comment

About Me

About

Creative Commons licenca
Ovo The Me , čiji je autor Pavle Lazarević je licencirano pod uslovima licence Creative Commons Autorstvo-Bez prerada 3.0 Unported License.
Zasnovano na delu na pajachu.blogspot.com.
Powered by Blogger.