Kako bih postao poznat

Dobar dan!
Kako ste? I ja sam isto dobro! :)

Ovo će biti šaljiv tekst na temu moje slave! Ovo je u stvari ŠBBKBB, šta bi bilo, kad bi bilo. Volim da kažem ŠBBKBB, nekako mi klizne s jezika.

1995. - 2002.
Petrovac, i sad, a tek tada bez ikakvih uslova za napredak. Moji roditelji, izluđeni trenutnom situacijom u zemlji, celu ušteđevinu odlučuju da potroše. Kupuju tri karte za SAD, Severnu Karolinu i tamo odlaze sa mnom i sestrom. Tamo nalaze neke poslove dovoljne za izdržavanje, a sestra i ja nastavljamo vrtić i školu.

2003. - 2008.
Profesorka dramske sekcije primećuje moj talenat. Poziva roditelje i govori im kako imam velike predispozicije za bavljenje glumom. Oduvek sam bio lepo dete, i to ne samo majci i babi -- svima! Plav, plavo-zelene oči i taman ten, kao rođen za selebritija, i to su svi primetili. Sem toga, dobro sam lagao kad je trebalo, a umeo sam i da zaplačem. Vremenom su me provalili, ali to ne znači da sam strancima bio manje uverljiv. Roditelji odlučuju da poslušaju profesorku i upisuju me u školu glume. Profesori mi svi malo popuštaju kod ocena, ali ja i dalje sve postižem. Na polju glume veoma napredujem. Vodim sve školske programe, i pobeđujem na školskim takmičenjima u besedništvu. Svi su ponosni na mene. A, onda, krećem na audicije.

2009. 
Prva audicija, reklama za sok. Odlazim, pomalo uplašen, ali uspevam da šarmiram žiri i dobijam ulogu. Reklama prolazi jako zapaženo, u lokalnim novinama već objavljuju članak o meni. I dalje idem na glumu, i profesorka je jako zadovoljna. Posle ovoga se najviše usredsređuje na razvijanje mog talenta. Sledeća audicija je krupan zalogaj. Serija o neki čarobnjacima i vešticama, nešto na fazon Charmed -- Next Generation. Odlazim, i prolazim prvi krug. Prolazim i ostale za glavnu mušku ulogu. U finalnom krugu sam ostao s jednim ružnjikavim dečkom, ali kako neki kažu, za nijansu boljim glumcem od mene. Ipak, posle dugog premišljanja odlučuju da izaberu mene. Snimanja počinju već sledećeg meseca, i svi smo jaako srećni.

2010. 
Snimanje prve sezone je završeno. Svi su jako uzbuđeni zbog premijerne epizode. Epizoda je prikazana, a ja sedim kući s malo prijatelja što mi je ostalo. Po završetku epizode, vidim da se njima sviđa. Drago mi je. Sutra u novinama kritika seriji daje ocenu 6 od 10. Ne potresam se previše, kritika ovakve serije uvek najgore oceni, ali one imaju najveću gledanost. Ljudi me prepoznaju na ulici, traže autograme. Devojčice lude za mnom. Vrištu, trče i skaču. Ja uživam u popularnosti. Sa porodicom se selim u Njujork u jedan luksuzni stan. Sada imam sve što poželim.

2011. 
Ovo je sad već postala hit serija među tinejdžerima. Samo uzimam pare, i više ne znam kako bi ih potrošio. Trenutno se prikazuje druga sezona, i ima malo veću gledanost od prve. Proganjaju me paparaci, ne mogu da živim normalno. Pojavljuje se skandal s mojim telohraniteljem. Ispalo je da je moje majice prodavao za velike pare mojim obožavateljkama. Tu onda ide suđenje, on je kažnjen sa ne znam koliko, i moj se život vraća u pređašnje stanje. U novinama izlaze detalji mojih svađa s jednim drugim glumcem u seriji. Sve demantujemo, ali to se stvarno dešava. Prepirem se s njim non stop. Jednom se čak i potučemo na setu, i snimanja za tu nedelju budu otkazana. Nekako smo ipak završili snimanje treće sezone.

2012.
Odmah na početku godine počinje snimanje četvrte sezone. Međutim, razmirice između mene i tog glumca i dalje ne prestaju. Ne podnosimo se i nikom nije jasno zbog čega. Pravimo problema producentu, i na kraju se svađam i sa njim pa me izbacuju iz serije. Ali sam još uvek u obavezi da odglumim tu epizodu jednu u kojoj ubijaju mog lika. Publika to ne prima baš najbolje jer je moj lik bio jedan od omiljenih. Gledanost im malo opada, a ja sam i dalje u svim novinama. Strašno, ne mogu da živim od njih! Jednog dana u sred maja me zove agent i kaže mi da su mi ponudili ulogu u nekoj seriji o tinejdžerima koji se suočavaju sa svakodnevnim problemima. Prihvatam ulogu, i polako se spremam za snimanja koja počinju pri kraju godine. Ko zna šta će se desiti u budućnosti!

2 comments:

Kristina Filipovic said...

Jedva čekam da vidim šta će dalje biti :)

Unknown said...

Who knows :)

Post a Comment

About Me

About

Creative Commons licenca
Ovo The Me , čiji je autor Pavle Lazarević je licencirano pod uslovima licence Creative Commons Autorstvo-Bez prerada 3.0 Unported License.
Zasnovano na delu na pajachu.blogspot.com.
Powered by Blogger.